You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/142807
Title: 
Novas linguagens no ensino de química para o ensino médio: uma proposta dinâmica para despertar o interesse nas ciências exatas
Author(s): 
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
2176-9761
Abstract: 
  • This paper approaches ludic experiences in Chemistry classes through new languages of teaching, such as investigative experiences and visitations in Sciences Centre.
  • Esse trabalho aborda experiências lúdicas em aulas de Química através de novas linguagens de ensino, como experiências investigativas e visitas no Centro de Ciências de Araraquara.
Issue Date: 
18-Sep-2015
Citation: 
8º Congresso de extensão universitária da UNESP, p. 1-5, 2015.
Time Duration: 
1-5
Publisher: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
Keywords: 
  • Education
  • Chemistry
  • Ensino
  • Química
Source: 
http://200.145.6.205/index.php/congressoextensao/8congressoextensao/paper/view/1197
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/142807
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.