You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135545
Title: 
Teoria dos Campos Conceituais e Neurociência Cognitiva: utilizando uma interface cérebro-computador no Ensino de Física para deficientes visuais e físicos
Author(s): 
Institution: 
  • Universidade Estadual Paulista (UNESP)
  • Centro Universitário Católico Salesiano Auxilium (UniSALESIANO)
ISSN: 
2236-0468
Issue Date: 
2014
Citation: 
Interciência & Sociedade, v. 3, n. 2, p. 99-107, 2014.
Time Duration: 
99-107
Keywords: 
  • Ensino de Física
  • Ensino de Física para deficientes visuais
  • Teoria dos Campos Conceituais
  • Interface cérebro-computador na Educação
  • Neurociência Cognitiva
  • Embodiment
Source: 
http://www.fmpfm.edu.br/intercienciaesociedade/colecao/impressa/v3_n2/teoria_campos.pdf
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/135545
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.