Você está no menu de acessibilidade

Utilize este identificador para citar ou criar um link para este item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/20631
Título: 
As percepções e os significados para os estagiários de educação física em relação à indisciplina na escola
Título alternativo: 
The perceptions and the meanings for the trainees of Physical Education regarding the indiscipline in the school
Autor(es): 
Instituição: 
  • Universidade Estadual Paulista (UNESP)
  • LETPEF
ISSN: 
0104-754X
Resumo: 
This research investigated the perceptions and the meanings for the trainees of Physical Education regarding the indiscipline in the school. The methodology used was from qualitative nature, having as participants 16 students of a public course of Physical Education. The indiscipline was pointed by the trainees while a present problem in their practices and connected to different difficulties. Therefore, as methodological procedures more mentioned, appeared the blackmail, the agreements and the dialogue, being the school institution, outstanding while informative of the rules, of the rights and of the students' duties.
Data de publicação: 
1-Jan-2008
Citação: 
Movimento. Porto Alegre: Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS), Escola Educ Fisica, v. 14, n. 3, p. 117-137, 2008.
Duração: 
117-137
Publicador: 
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS), Escola de Educação Física
Palavras-chaves: 
  • Behavior
  • Physical Education
  • Education, primary and secondary
Fonte: 
http://seer.ufrgs.br/Movimento/article/view/2976
Endereço permanente: 
http://hdl.handle.net/11449/20631
Direitos de acesso: 
Acesso aberto
Tipo: 
outro
Fonte completa:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/20631
Aparece nas coleções:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

Não há nenhum arquivo associado com este item.
 

Itens do Acervo digital da UNESP são protegidos por direitos autorais reservados a menos que seja expresso o contrário.