You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107806
Title: 
O Trabalho em Grupo como Instrumento Operatório no Processo de Alfabetização: relações entre concepções e práticas pedagógicas
Other Titles: 
The Work in Group as Operative Instrument in the Alphabetization Process: relations between conceptions and pedagogical practices
Author(s): 
Soares, Fátima Aparecida
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
1981-8106
Issue Date: 
2005
Citation: 
Educação: Teoria e Prática, v. 13, n. 24/25, 2005, p. 121.
Publisher: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
Source: 
http://www.periodicos.rc.biblioteca.unesp.br/index.php/educacao/article/view/477
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/107806
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.