You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/127082
Title: 
Estudo do uso da tecnologia da informação e comunicação no trabalho do formador de professores
Author(s): 
Perez, Deivis
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
1981-6081
Abstract: 
  • This paper presents academic-scientific research on the use of Information and Communication Technology in the work of teacher educators. Specifically analysis was performed theoretical and practical approaches deployed in the prescribed work and the work actually performed by teacher educators in the use of educational software, named Sherlock.
  • Este artigo apresenta pesquisa acadêmico-científica sobre o uso da Tecnologia da Informação e Comunicação (TIC) no trabalho de formadores de professores. Especificamente foi realizada a análise das abordagens teórico-práticas mobilizadas no trabalho prescrito e no trabalho efetivamente realizado por formadores de professores na utilização de um software educacional, denominado Sherlock.
Issue Date: 
2013
Citation: 
Hipertextus Revista Digital, v. 9, n. 2, p. 1-13, 2013.
Time Duration: 
1-13
Keywords: 
  • Teachers training
  • Applied linguistics
  • Educational software
  • Formação de professores
  • Linguística aplicada
  • Software educacional
Source: 
http://www.hipertextus.net/index.html
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/127082
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.