You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/140107
Title: 
Ser e tornar-se professor: práticas educativas no contexto escolar
Author(s): 
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISBN: 
9788579833083
Sponsorship: 
Pró-Reitoria de Graduação (PROGRAD UNESP)
Issue Date: 
2012
Citation: 
PINHO, Sheila Zambello de et al. Ser e tornar-se professor: práticas educativas no contexto escolar. São Paulo: Cultura Acadêmica, 2012. (Coleção PROGRAD). ISBN 9788579833083.
Publisher: 
  • Universidade Estadual Paulista (UNESP)
  • Pró-Reitoria de Graduação (PROGRAD UNESP)
Keywords: 
  • Educação de crianças
  • Ensino fundamental
  • Ensino médio - Educação não formal
  • Prática de ensino
Source: 
http://www.unesp.br/portal#!/prograd/e-livros-prograd/
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/140107
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.