Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/142190
- Title:
- Projeto mitos
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- 2176-9761
- The appearance, texture and tonality serve as quality indicators of a product when sold to the consumer. The objective was to determine the preference of the consumers FCAV between brown eggs and white eggs, and associate this result with the myth about redneck eggs and yolk. After the creation of birds, was held educational methodologies, extension to show what is the myth.
- A aparência, a textura e a tonalidade servem como indicadores de qualidade de um produto no momento da compra para o consumidor. O objetivo do trabalho foi determinar a preferência dos consumidores da FCAV entre os ovos marrons e ovos brancos, e associar este resultado com o mito sobre ovos caipira e gema. Após a criação das aves, realizou-se métodologias educativas, extensionistas para mostrar o que é o mito.
- 23-Sep-2015
- 8º Congresso de extensão universitária da UNESP, p. 1-5, 2015.
- 1-5
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- Poultry sector
- Extension
- Myth
- Setor avícola
- Extensão
- Mito
- http://200.145.6.205/index.php/congressoextensao/8congressoextensao/paper/view/1000
- Acesso aberto
- outro
- http://repositorio.unesp.br/handle/11449/142190
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.