Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/142708
- Title:
- Centro de Línguas do IBILCE
- Pinto, Paula Tavares
- Fernandes, Giséle Manganelli
- Rocha, Celso Fernando
- Chanut, Maria Emília Pereira
- Kaneoya, Marta Lúcia Cabrera Kfouri
- Babini, Maurizio
- Bonvino, Melissa Alves Baffi
- Bedran, Patrícia Fabiana
- Aidar, Érika Shigaki Lisbôa
- Constâncio, Juliana Clara
- Marques, Lucas de Castro
- Jorge, Camilla de Oliveira
- Alves, Anna Luísa Lopes
- Navas, Manoela
- Zorvetto, Marina Santana
- Prates, Vânia Pereira Nascimento
- Pinheiro, Fábio Rodrigues
- Nhoato, Helker
- Vidotti, Mariana
- Dezani, Flávio
- Fumis, Larissa
- Silva, José Martins da
- Gurdzha, Alexsandra
- Portari, Gabriel Calister
- Pedro, Carolina da Costa
- Silva, Victoria Pereira da
- Carmelin, Bruna Letícia Pinheiro
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- 2176-9761
- Pró-Reitoria de Extensão Universitária (PROEX UNESP)
- The Language Centre at the Institute of Biosciences, Humanities and Exact Sciences of São José do Rio Preto (CEL/IBILCE) acts as a connection between theory and practice in the training of future foreign languages teachers by providing the external and internal communities the contact with foreign languages as well as their cultures. It provides a space for conducting research on the processes of teaching and learning languages aimed at professional and academic improvement of future teachers and scholars. Therefore, we emphasize that these studies may be developed by junior and senior researchers and through scientific research (PIBIC and Scientific Initiation).
- O Centro de Ensino de Línguas no Instituto de Biociências, Letras e Ciências Exatas de São José do Rio Preto (CEL/IBILCE) atua como um eixo articulador entre teoria e prática na formação de futuros professores de línguas estrangeiras ao proporcionar às comunidades externa e interna o contato com línguas e culturas estrangeiras. Proporciona um espaço para a realização de pesquisas acerca dos processos de ensinar e aprender línguas, visando ao aprimoramento profissional e acadêmico dos professoresbolsistas. Dessa maneira, ressaltamos que esses estudos poderão ser desenvolvidos por professores-pesquisadores e pelos próprios professores-bolsistas, sob a forma de iniciação científica (PIBIC, Estágio Básico e Iniciação Científica).
- 4-Sep-2015
- 8º Congresso de extensão universitária da UNESP, p. 1-4, 2015.
- 1-4
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- Foreign language teaching
- Citizenship
- Culture
- Ensino e aprendizagem de línguas estrangeiras
- Cidadania
- Cultura
- http://200.145.6.205/index.php/congressoextensao/8congressoextensao/paper/view/1419
- Acesso aberto
- outro
- http://repositorio.unesp.br/handle/11449/142708
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.