You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/26499
Title: 
Desempenho ortográfico de escolares do ensino fundamental: elaboração e aplicação de um instrumento de intervenção
Other Titles: 
Spelling performance of elementary school students: developing and implementing an instrument of intervention
Author(s): 
Sampaio, Maria Nobre
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
1516-8034
Issue Date: 
1-Dec-2012
Citation: 
Revista da Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia. Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia, v. 17, n. 4, p. 509-509, 2012.
Time Duration: 
509-509
Publisher: 
Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia
Source: 
http://dx.doi.org/10.1590/S1516-80342012000400029
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/26499
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.