Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/29089
- Title:
- Ser alfabetizador: crenças, expectativas e ações de uma alfabetizadora de jovens e adultos
- To be a literacy teacher: beliefs, expectations and actions of a young and adult educator
- Kaneoya, Marta Lúcia Cabrera Kfouri
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- 0103-1813
- O presente artigo tem como objetivo identificar as crenças e perspectivas de uma alfabetizadora em um programa oficial de alfabetização, bem como tentar compreender suas ações no contexto de alfabetização de adultos.
- This article aims at identifying the beliefs and perspectives of a teacher into an official literacy program, as well as trying to comprehend her actions in a context of adults' literacy.
- 1-Jun-2008
- Trabalhos em Linguística Aplicada. UNICAMP. Departamento de Linguística Aplicada, v. 47, n. 1, p. 169-181, 2008.
- 169-181
- Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP), Departamento de Linguística Aplicada
- alfabetização
- crenças
- ações educacionais
- reflexão profissional
- literacy
- beliefs
- educacional actions
- professional reflection
- http://dx.doi.org/10.1590/S0103-18132008000100010
- Acesso aberto
- outro
- http://repositorio.unesp.br/handle/11449/29089
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.