You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/29522
Title: 
Avaliação do rendimento escolar: estudos e concepção
Author(s): 
Camargo, Dair Aily Franco de
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
0103-863X
Abstract: 
  • No presente artigo, além de lançar mão de informações da literatura, como comumente se faz, peço licença e me autorizo a emitir sobre avaliação escolar, minhas próprias idéias e opiniões, fruto de muitos anos de investigação, vivência em salas de aula, problemas e reflexão.
  • This paper uses the common ways of data collecting in literature, and also the author's own ideas, thoughts and opinions, based on many years of research, problem-solving and classroom experiences.
Issue Date: 
1-Aug-1995
Citation: 
Paidéia (Ribeirão Preto). Universidade de São Paulo, Faculdade de Filosofia Ciências e Letras de Ribeirão Preto, n. 8-9, p. 53-62, 1995.
Time Duration: 
53-62
Publisher: 
Universidade de São Paulo (USP), Faculdade de Filosofia Ciências e Letras de Ribeirão Preto
Keywords: 
  • avaliação escolar
  • rendimento escolar
  • atribuição de notas
  • desenvolvimento cognitivo e erros construtivos
  • school evalution
  • school achievement
  • marks assignement
  • cognitive development and constructive mistakes
Source: 
http://dx.doi.org/10.1590/S0103-863X1995000100005
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/29522
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.