You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/10400.2/1441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCosta, Fernando Pestana da-
dc.date.accessioned2010-03-08T09:42:09Z-
dc.date.accessioned2017-12-14T17:08:56Z-
dc.date.available2010-03-08T09:42:09Z-
dc.date.available2017-12-14T17:08:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationCosta, Fernando Pestana da - LATEX no moodle: um breve guia para o ignaro. Lisboa : Ed. Aut., 2017. 31 p.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10400.2/1441-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/10400.2/1441-
dc.description.abstractEste texto pretende familiarizar os utentes da plataforma de e-learning moodle com a linguagem de produção de texto matemático LATEX. Não pressupõe qualquer conhecimento prévio de LATEX e o seu objetivo é permitir que o leitor adquira os conhecimentos mínimos necessários para poder interagir nos fóruns da moodle em situação nas quais seja necessário a escrita de fórmulas matemáticas.pt
dc.description.abstractThis text is intended to familiarize the users of moodle e-learning platform with the LATEX language for the production of mathematical text. It does not assume any previous knowledge of LATEX and its goal is to get the reader to acquire the minimum knowledge in order for him/her to be able to interact in the moodle foruns in situations in which he/she needs to write mathematical formulae.-
dc.language.isoporpt
dc.rightsopenAccesspt
dc.subjectLATEXpt
dc.subjectPlataforma de e-learning moodlept
dc.subjectEnsino online de matemáticapt
dc.subjectMoodle e-learning platformpt
dc.subjectOnline teaching of mathematicspt
dc.subjectREA-
dc.titleLATEX no moodle: um breve guia para o ignaropt
dc.typeoutropt
dc.typeoutro-
Appears in Collections:Recursos Educacionais Abertos (REA) - Universidade Aberta de Portugal

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.