You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCamargo, Dair Aily Franco de-
dc.date.accessioned2014-06-24T19:54:08Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T19:40:46Z-
dc.date.available2014-06-24T19:54:08Z-
dc.date.available2016-10-25T19:40:46Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifierhttp://www.periodicos.rc.biblioteca.unesp.br/index.php/educacao/article/view/2345-
dc.identifier.citationEducação: Teoria e Prática, v. 8, n. 14/15, 2000, p. 33.-
dc.identifier.issn1981-8106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/107436-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107436-
dc.description.abstractO objetivo da presente pesquisa, de caráter descritivo, foi comparar o desempenho na produção de textos de alunos de escolas pública e particular, que freqüentam as 5as. e 8as. séries do Ensino Fundamental.pt
dc.description.abstractThe aim of this descriptive research was to compare pupil’s achievement on written language exercises between public and private school; for this purpose it were taken 5th and 8th grades students of Elementary School.en
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceEducação: Teoria e Prática-
dc.subjectdesempenho linguísticopt
dc.subjectescolas públicaspt
dc.subjectescolas particularespt
dc.titleProdução de Textos: comparando desempenhos de alunos de escolas particular e públicapt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationDepartamento de Educação - IB - UNESP - Campus de Rio Claro-
dc.description.affiliationUnespDepartamento de Educação - IB - UNESP - Campus de Rio Claro-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileISSN1981-8106-2000-8-14-33-38.pdf-
dc.relation.ispartofEducação: Teoria e Prática-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.