You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPozzo, Lucimara Del-
dc.date.accessioned2014-06-24T19:54:47Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T19:41:30Z-
dc.date.available2014-06-24T19:54:47Z-
dc.date.available2016-10-25T19:41:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifierhttp://www.periodicos.rc.biblioteca.unesp.br/index.php/educacao/article/view/482-
dc.identifier.citationEducação: Teoria e Prática, v. 13, n. 24/25, 2005, p. 137.-
dc.identifier.issn1981-8106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/107811-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107811-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceEducação: Teoria e Prática-
dc.titleEstudo do Conceito de Ciência e do seu Papel Proposto pelos PCN de Ciências Naturais e a Verificação da Adequação desse Conceito nos Livros Didáticos do Segundo Ciclo do Ensino Fundamentalpt
dc.title.alternativeStudy on the Concept of Science and its Paper Considered by National Curriculum Model of Natural Sciences and the verification of this concept adequacy on didactic books for Intermediate School Levelen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.description.affiliationUnespInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileISSN1981-8106-2005-13-24-137-139.pdf-
dc.relation.ispartofEducação: Teoria e Prática-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.