You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/108236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGonçalves, Vera Teresa Valdemarin-
dc.date.accessioned2014-06-24T19:55:09Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T19:42:17Z-
dc.date.available2014-06-24T19:55:09Z-
dc.date.available2016-10-25T19:42:17Z-
dc.date.issued1984-
dc.identifierhttp://seer.fclar.unesp.br/perspectivas/article/view/1823-
dc.identifier.citationPerspectivas: Revista de Ciências Sociais, v. 7, 1984.-
dc.identifier.issn1984-0241-
dc.identifier.issn0101-3459-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/108236-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/108236-
dc.description.abstractA leitura de textos de Direrot, no contexto da Revolução Francesa e discussão do papel do crítico e ativista nas transformações sociais.pt
dc.description.abstractA reading of Diderot in the context of the French Revotution and a discussion of the role of the critic and of the a activist in the social transformations.en
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourcePerspectivas: Revista de Ciências Sociais-
dc.subjectRevolução Francesapt
dc.subjectativistapt
dc.subjectburguesiapt
dc.titleFalando de Diderot...pt
dc.title.alternativeSpeaking of Diderot...en
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationDepartamento de Ciências da Educação - Instituto de Letras, Ciências Sociais e Educação - UNESP- 14.800 - Araraquara - SP.-
dc.description.affiliationUnespDepartamento de Ciências da Educação - Instituto de Letras, Ciências Sociais e Educação - UNESP- 14.800 - Araraquara - SP.-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileISSN1984-0241-1984-7-55-58.pdf-
dc.relation.ispartofPerspectivas: Revista de Ciências Sociais-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.