You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/115187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPereira, Carlos Cesar A. Furquim-
dc.contributor.authorPoker, Rosimar Bortolini-
dc.date.accessioned2015-02-24T13:57:51Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T20:18:45Z-
dc.date.available2015-02-24T13:57:51Z-
dc.date.available2016-10-25T20:18:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationEspaço, v. 1, n. 38, p. 73-78, 2012.-
dc.identifier.issn0103-7668-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/115187-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/115187-
dc.format.extent73-78-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.subjectensino de históriapt
dc.subjecteducação dos surdospt
dc.titleO ensino de história para surdos: análise da situação de escolas especiais e de escolas regularespt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Filosofia e Ciências - Campus de Marília, Marilia, Avenida Hygino Muzzi Filho, 737, Campus Universitário, CEP 17525-900, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Filosofia e Ciências - Campus de Marília, Marilia, Avenida Hygino Muzzi Filho, 737, Campus Universitário, CEP 17525-900, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofEspaço-
dc.identifier.lattes4452908824871363-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.