Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/115324
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Brocanelli, Cláudio Roberto | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-24T13:57:59Z | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-25T20:19:02Z | - |
dc.date.available | 2015-02-24T13:57:59Z | - |
dc.date.available | 2016-10-25T20:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier | http://revistas.unoeste.br/revistas/ojs/index.php/ch/issue/view/91 | - |
dc.identifier.citation | Colloquium Humanarum, v. 11, n. 01, p. 01-15, 2014. | - |
dc.identifier.issn | 1809-8207 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11449/115324 | - |
dc.identifier.uri | http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/115324 | - |
dc.format.extent | 01-15 | - |
dc.language.iso | por | - |
dc.source | Currículo Lattes | - |
dc.subject | Educação | pt |
dc.subject | Cultura | pt |
dc.subject | Filosofia da Educação | pt |
dc.subject | Formação Humana | pt |
dc.title | Construção do sujeito e compreensão do mundo em EJA a partir de experiência e história em Hans-George Gadamer | pt |
dc.type | outro | - |
dc.contributor.institution | Universidade Estadual Paulista (UNESP) | - |
dc.description.affiliation | Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Filosofia e Ciências - Campus de Marília, Marilia, Avenida Hygino Muzzi Filho, 737, Acapulco, CEP 17525-900, SP, Brasil | - |
dc.description.affiliationUnesp | Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Filosofia e Ciências - Campus de Marília, Marilia, Avenida Hygino Muzzi Filho, 737, Acapulco, CEP 17525-900, SP, Brasil | - |
dc.rights.accessRights | Acesso restrito | - |
dc.relation.ispartof | Colloquium Humanarum | - |
dc.identifier.lattes | 2191863873314415 | - |
Appears in Collections: | Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp |
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.