You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/118253
Title: 
Marketing em Medicina Veterinária
Author(s): 
Belarmino, Tassiana de Souza
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
Abstract: 
  • This paper will address the main concepts os modern marketing: marketing in businnes analysis, internal marketing, marketing plan, and relationship marketing and personal, always drawing a parallel with the reality of the veterinarian
  • Este trabalho irá abordar os principais conceitos do marketing moderno: análise do marketing no negócio, endomarketing, plano de marketing e marketing do relacionamento pessoal, sempre se fazendo um paralelo com a realidade do médico veterinário
Issue Date: 
2011
Citation: 
BELARMINO, Tassiana de Souza. Marketing em Medicina Veterinária. 2011. 1 CD-ROM. Trabalho de conclusão de curso (bacharelado - Medicina Veterinária) - Universidade Estadual Paulista, Faculdade de Medicina Veterinária e Zootecnia, 2011.
Publisher: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
Keywords: 
  • Veterinaria
  • Administração
URI: 
Access Rights: 
Acesso aberto
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/118253
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.