You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/120380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPorém, Maria Eugênia [UNESP]-
dc.contributor.authorPaes, Gabriel Barbosa-
dc.date.accessioned2015-03-23T15:26:21Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T20:41:55Z-
dc.date.available2015-03-23T15:26:21Z-
dc.date.available2016-10-25T20:41:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationPAES, Gabriel Barbosa. Marketing experimental: análise de conteúdo na indústria automobilística. 2014. . Trabalho de conclusão de curso (bacharelado em Comunicação Social – Relações Públicas) - Universidade Estadual Paulista, Faculdade de Arquitetura, Artes e Comunicação, 2014.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/120380-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/120380-
dc.description.abstractThe screen work seeks to illustrate the experiential marketing strategies, relating these concepts within the automotive industry. From the methodology of content analysis, success stories of the automotive industry have been analyzed in the light of experimental marketing theories to elucidate the strategies of organizations with their target audience. The objectives aimed at understanding and studying experiential marketing within the market scenario, identify its main characteristics and applicability. The main results stand out that sensory experiences provided by experiential marketing can be the differentiating factors between organizations, especially, those of the automotive sectoren
dc.description.abstractO trabalho em tela busca ilustrar as estratégias de marketing experimental, relacionando esses conceitos dentro da indústria automobilística. A partir da metodologia de análise de conteúdo, cases de sucesso da indústria automobilística foram analisados à luz das teorias marketing experimental, para elucidar as estratégias das organizações para com seu público alvo. Os objetivos visaram compreender e estudar o marketing experimental dentro do cenário mercadológico, identificar suas principais características e aplicabilidades. Como principais resultados destacam-se que as experiências sensoriais proporcionadas pelo marketing experimental podem ser fatores de diferenciação entre as organizações, com destaque, paras àquelas do setor automobilísticopt
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceAleph-
dc.subjectIndústria automobilísticapt
dc.subjectMarketingpt
dc.subjectExperienciapt
dc.subjectAutomobile industry and tradept
dc.titleMarketing experimental: análise de conteúdo na indústria automobilísticapt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.file000794387.pdf-
dc.identifier.aleph000794387-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.