You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/122898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSouza, Edson Rosa Francisco de-
dc.date.accessioned2015-04-27T11:56:08Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T20:47:16Z-
dc.date.available2015-04-27T11:56:08Z-
dc.date.available2016-10-25T20:47:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationMosaico, v. 13, n. 1, p. 285, 2014.-
dc.identifier.issn1678-6254-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/122898-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/122898-
dc.format.extent285-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.titleO ensino de gramática na educação básica: percurso, desafios e apontamentospt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Instituto de Biociências Letras e Ciências Exatas de São José do Rio Preto, São José do Rio Preto, Rua Cristóvão Colombo - 2265, Jardim Nazareth, CEP 15054000, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Departamento de Estudos Linguísticos e Literários, Instituto de Biociências Letras e Ciências Exatas de São José do Rio Preto-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofMosaico-
dc.identifier.lattes4606628264812069-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.