Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/123610
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Siqueira, Filipe da Silva | - |
dc.contributor.author | Borges, Juliene Soto | - |
dc.contributor.author | Carvalho, Patrícia Giselle | - |
dc.contributor.author | Ladeira, Flávia Dias | - |
dc.contributor.author | Moraes, Karen Cristiane Martinez de | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-15T13:30:29Z | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-25T20:48:49Z | - |
dc.date.available | 2015-05-15T13:30:29Z | - |
dc.date.available | 2016-10-25T20:48:49Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier | http://www.geneticanaescola.com.br/#!edicoes-anteriores/cudb | - |
dc.identifier.citation | Genética na Escola, v. 5, n. 2, p. 34-37, 2010. | - |
dc.identifier.issn | 1980-3540 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11449/123610 | - |
dc.identifier.uri | http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/123610 | - |
dc.format.extent | 34-37 | - |
dc.language.iso | por | - |
dc.source | Currículo Lattes | - |
dc.title | Brincando com as Trincas | pt |
dc.type | outro | - |
dc.contributor.institution | Universidade Estadual Paulista (UNESP) | - |
dc.description.affiliation | Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Instituto de Biociências de Rio Claro, Rio Claro, UNESP - Universidade do Estado de São Paulo, Jardim Bela Vista, CEP 13506900, SP, Brasil | - |
dc.description.affiliationUnesp | Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Instituto de Biociências de Rio Claro, Rio Claro, UNESP - Universidade do Estado de São Paulo, Jardim Bela Vista, CEP 13506900, SP, Brasil | - |
dc.rights.accessRights | Acesso restrito | - |
dc.relation.ispartof | Genética na Escola | - |
dc.identifier.lattes | 9808262475787900 | - |
Appears in Collections: | Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp |
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.