You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/12492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorQuarentei, Mariangela-
dc.date.accessioned2014-05-20T13:36:16Z-
dc.date.available2014-05-20T13:36:16Z-
dc.date.issued1998-02-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1414-32831998000100025-
dc.identifier.citationInterface - Comunicação, Saúde, Educação. UNESP, v. 2, n. 2, p. 237-239, 1998.-
dc.identifier.issn1414-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/12492-
dc.format.extent237-239-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceSciELO-
dc.titleDa leitura... À ruptura do representacionalpt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUNESP Faculdade de Medicina de Botucatu Departamento de Neurologia e Psiquiatria-
dc.description.affiliationUnespUNESP Faculdade de Medicina de Botucatu Departamento de Neurologia e Psiquiatria-
dc.identifier.doi10.1590/S1414-32831998000100025-
dc.identifier.scieloS1414-32831998000100025-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1414-32831998000100025.pdf-
dc.relation.ispartofInterface - Comunicação, Saúde, Educação-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.