You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/124984
Title: 
Educação inclusiva: gestão, professores, comunidade: definindo papéis
Author(s): 
Carneiro, Relma Urel Carbone
Institution: 
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
ISSN: 
1413-2060
Issue Date: 
2012
Citation: 
Doxa. Revista Paulista de Psicologia e Educação, v. 16, n. 1, p. 159-169, 2012.
Time Duration: 
159-169
Keywords: 
  • Inclusão escolar
  • Formação de professores
  • Gestão inclusiva
Source: 
http://www.fclar.unesp.br/#!/instituicao/administracao/divisao-tecnica-academica/apoio-ao-ensino---staepe/laboratorio-editorial/publicacoes/revistas-e-periodicos/doxa/doxa-v16/
URI: 
Access Rights: 
Acesso restrito
Type: 
outro
Source:
http://repositorio.unesp.br/handle/11449/124984
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.