You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/13232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPrearo, Alice Yamashita-
dc.date.accessioned2014-05-20T13:38:09Z-
dc.date.available2014-05-20T13:38:09Z-
dc.date.issued2007-12-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1414-32832007000300023-
dc.identifier.citationInterface - Comunicação, Saúde, Educação. UNESP, v. 11, n. 23, p. 669-670, 2007.-
dc.identifier.issn1414-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/13232-
dc.format.extent669-670-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceSciELO-
dc.titleO ensino de pediatria na atenção básica em saúde: entre as fronteiras do modelo biomédico e a perspectiva da integralidade do cuidado - um estudo de casopt
dc.title.alternativePediatrics teaching in primary healthcare: between the boundaries of the biomedical model and the perspective of integrality of care - a case studyen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Faculdade de Medicina de Botucatu Departamento de Pediatria-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Faculdade de Medicina de Botucatu Departamento de Pediatria-
dc.identifier.doi10.1590/S1414-32832007000300023-
dc.identifier.scieloS1414-32832007000300023-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1414-32832007000300023.pdf-
dc.relation.ispartofInterface - Comunicação, Saúde, Educação-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.