You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/134855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDias, Marisa da Silva-
dc.contributor.authorSaito, Fumikazu-
dc.contributor.authorCastillo, Ana Rebeca Miranda-
dc.date.accessioned2016-03-02T12:58:39Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T21:31:19Z-
dc.date.available2016-03-02T12:58:39Z-
dc.date.available2016-10-25T21:31:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifierhttp://revistas.pucsp.br/index.php/hcensino/article/view/6276-
dc.identifier.citationHistória da Ciência e Ensino: construindo interfaces, v. 3, n. supl, p. 16-16, 2011.-
dc.identifier.issn2178-2911-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/134855-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/134855-
dc.format.extent16-16-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.subjectHistória da Matemáticapt
dc.subjectEducação Matemáticapt
dc.titleEntes matemáticos mobilizados na construção e uso de um instrumento de medida do século XVIpt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.contributor.institutionPontifícia Universidade Católica de São Paulo (PUC)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Ciências de Bauru, Bauru, Av. Eng. Luiz Edmundo Carrijo Coube, 14-01, Vargem Limpa, CEP 17033-360, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Ciências de Bauru, Bauru, Av. Eng. Luiz Edmundo Carrijo Coube, 14-01, Vargem Limpa, CEP 17033-360, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofHistória da Ciência e Ensino: construindo interfaces-
dc.identifier.lattes4508251745364291-
dc.identifier.lattes2277519967315262-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.