You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFinato, Juliana Aparecida Rissardi-
dc.contributor.authorBaraldi, Ivete Maria-
dc.date.accessioned2016-03-02T13:00:32Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T21:32:20Z-
dc.date.available2016-03-02T13:00:32Z-
dc.date.available2016-10-25T21:32:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationPerspectivas da Educação Matemática, v. 6, n. 12, p. 41-60, 2013.-
dc.identifier.issn1982-7652-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/135292-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135292-
dc.format.extent41-60-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.titleOs modelos formativos do professor de matemática paulista: emergências, contradições e desafiospt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP), Faculdade de Ciências (FC), Departamento de Matemática, Bauru, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP), Faculdade de Ciências (FC), Departamento de Matemática, Bauru, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofPerspectivas da Educação Matemática-
dc.identifier.lattes3027872229638511-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.