You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlmeida, Lígia Beatriz de-
dc.contributor.authorCerigatto, Mariana Pícaro-
dc.contributor.authorAndrelo, Roseane-
dc.date.accessioned2016-03-02T13:00:51Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T21:32:31Z-
dc.date.available2016-03-02T13:00:51Z-
dc.date.available2016-10-25T21:32:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierhttp://casperlibero.edu.br/revista-libero/libero-edicao-32/-
dc.identifier.citationLíbero, v. 16, n. 32, p. 61-70, 2013.-
dc.identifier.issn1517-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/135364-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135364-
dc.description.abstractThis article is based on the results of an experience with training undergraduate and postgraduate communication students for media education. The activities were founded on the theory and practice proposed by British researchers. It was found that many participants held a fragmented knowledge on the subject, permeated by theoretical and mainly methodological doubts.en
dc.description.abstractEsta investigación aborda el resultado de la experiencia con la formación en la educación para los medios con estudiantes de grado y posgrado del curso de Comunicación. Las actividades fueron desarrolladas basándose en el referencial teórico británico. Se concluye que muchos de los participantes trajeron un conocimiento fragmentado sobre el tema, impregnado por dudas teóricas y, principalmente, metodológicas.es
dc.description.abstractApresenta-se o resultado de experiência com a formação para a educação às mídias de estudantes de graduação e pós-graduação em comunicação social As atividades foram norteadas por referencial teórico cunhado na tradição britânica dos estudos de mídia. Constatou-se que muitos participantes traziam um conhecimento fragmentado sobre a temática, permeado por dúvidas teóricas e, principalmente, metodológicas.pt
dc.format.extent61-70-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.subjectMedia studiesen
dc.subjectMedia educationen
dc.subjectEducation through mediaen
dc.subjectMedia literacyen
dc.subjectEducación para los medioses
dc.subjectEducacón por los Medioses
dc.subjectAlfabetización mediáticaes
dc.subjectMídia-educaçãopt
dc.subjectEducação às mídiaspt
dc.subjectEducação pela mídiapt
dc.subjectMedia literacypt
dc.titleMídia-educação: uma proposta de formação de profissionais de comunicaçãopt
dc.title.alternativeMedia education: a proposal for the training of media professionalsen
dc.title.alternativeLa educación en medios: una propuesta para la formación de la comunicación profesionales
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Arquitetura, Artes e Comunicação de Bauru, Bauru, Av Eng Luiz Edmundo Carrijo Coube, nº 14-01, Vargem Limpa, CEP 17033-360, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Arquitetura, Artes e Comunicação de Bauru, Bauru, Av Eng Luiz Edmundo Carrijo Coube, nº 14-01, Vargem Limpa, CEP 17033-360, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofLíbero-
dc.identifier.lattes3501886345972906-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.