Please use this identifier to cite or link to this item:
http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/142396
- Title:
- O indivíduo no processo de letramento: abordagens possíveis para ampliação do espaço de criação
- Moraes, Antonio Felipe Xavier
- Pinto, Bruna Araujo
- Pais Junior Carlos Francisco
- Stock, Carolina Menegatto
- Divino, Débora Maria Della Torre
- Rodrigues, Gean Ferreira
- Garcia, Henrique Costa
- Saranholi, Hugo Fernando Costa
- Cardoso, Janaina Salvador
- Camargo, Lucas de
- Azevedo, Luis Eduardo Bove de
- Cerri, Mariane
- Nascimbeni, Marina
- Moraes, Mayara Aparecida
- Cerri, Monique
- Tosi, Pedro Geraldo Saadi
- Rozada, Renan
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- 2176-9761
- Pró-Reitoria de Graduação (PROGRAD UNESP)
- The present project is dedicated to a more effective teacher participation - researcher in education and literacy of children, in order to expand the creative space of them and create a tighter link between what is taught and what is learned, since our duo – graduation, focused on bachelor and degree, faces practical problems concerning to this situation every day.
- O presente projeto atenta-se a uma participação mais efetiva do professor – pesquisador no ensino e letramento de crianças, a fim de expandir o espaço de criação das mesmas e criar um elo mais rígido entre aquilo que se ensina e aquilo que se aprende, visto que nossa dupla – graduação, voltada ao bacharelado e à licenciatura, enfrenta problemas concretos concernentes a tal situação diariamente.
- 18-Sep-2015
- 8º Congresso de extensão universitária da UNESP, p. 1-5, 2015.
- 1-5
- Universidade Estadual Paulista (UNESP)
- Literacy of children
- Creative space
- Literate code
- Letramento de crianças
- Espaço de criação
- Código letrado
- http://200.145.6.205/index.php/congressoextensao/8congressoextensao/paper/view/607
- Acesso aberto
- outro
- http://repositorio.unesp.br/handle/11449/142396
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.