You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/17392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPereira Junior, Alfredo-
dc.date.accessioned2014-05-20T13:48:51Z-
dc.date.available2014-05-20T13:48:51Z-
dc.date.issued1998-02-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1414-32831998000100024-
dc.identifier.citationInterface - Comunicação, Saúde, Educação. UNESP, v. 2, n. 2, p. 233-236, 1998.-
dc.identifier.issn1414-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/17392-
dc.format.extent233-236-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceSciELO-
dc.titleComentário a respeito das bases neurobiológicas da aprendizagempt
dc.title.alternativeComments on neurobiologic bases of learningen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.contributor.institutionMassachusetts Institute of Technology (MIT)-
dc.description.affiliationUNESP Instituto de Biociências de Botucatu Departamento de Educação-
dc.description.affiliationMassachussetts Institute of Technology-
dc.description.affiliationUnespUNESP Instituto de Biociências de Botucatu Departamento de Educação-
dc.identifier.doi10.1590/S1414-32831998000100024-
dc.identifier.scieloS1414-32831998000100024-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1414-32831998000100024.pdf-
dc.relation.ispartofInterface - Comunicação, Saúde, Educação-
dc.identifier.orcid0000-0002-5960-041Xpt
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.