You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/30390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCyrino, Eliana Goldfarb-
dc.date.accessioned2014-05-20T15:17:16Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T17:51:10Z-
dc.date.available2014-05-20T15:17:16Z-
dc.date.available2016-10-25T17:51:10Z-
dc.date.issued2002-08-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1414-32832002000200017-
dc.identifier.citationInterface - Comunicação, Saúde, Educação. UNESP, v. 6, n. 11, p. 139-139, 2002.-
dc.identifier.issn1414-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/30390-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/30390-
dc.format.extent139-139-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceSciELO-
dc.titleContribuições ao desenvolvimento curricular da Faculdade de Medicina de Botucatu: descrição e análise dos casos dos cursos de Pediatria e Saúde Coletiva como iniciativas de mudança pedagógica no terceiro ano médicopt
dc.title.alternativeContributions for the development of the curriculum of the Botucatu Medical School: description and analyses of cases from the Pediatrics and Collective Health courses as initiatives for making pedagogical changes in the third year of the medical courseen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Faculdade de Medicina de Botucatu-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Faculdade de Medicina de Botucatu-
dc.identifier.doi10.1590/S1414-32832002000200017-
dc.identifier.scieloS1414-32832002000200017-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1414-32832002000200017.pdf-
dc.relation.ispartofInterface - Comunicação, Saúde, Educação-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.