You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSoares, Fátima Aparecida-
dc.date.accessioned2014-06-24T19:54:46Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T19:41:29Z-
dc.date.available2014-06-24T19:54:46Z-
dc.date.available2016-10-25T19:41:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifierhttp://www.periodicos.rc.biblioteca.unesp.br/index.php/educacao/article/view/477-
dc.identifier.citationEducação: Teoria e Prática, v. 13, n. 24/25, 2005, p. 121.-
dc.identifier.issn1981-8106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/107806-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107806-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceEducação: Teoria e Prática-
dc.titleO Trabalho em Grupo como Instrumento Operatório no Processo de Alfabetização: relações entre concepções e práticas pedagógicaspt
dc.title.alternativeThe Work in Group as Operative Instrument in the Alphabetization Process: relations between conceptions and pedagogical practicesen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.description.affiliationUnespInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileISSN1981-8106-2005-13-24-121-122.pdf-
dc.relation.ispartofEducação: Teoria e Prática-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.