You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBissoli, Ligia Maria Sciarra-
dc.date.accessioned2014-06-24T19:54:47Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T19:41:30Z-
dc.date.available2014-06-24T19:54:47Z-
dc.date.available2016-10-25T19:41:30Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifierhttp://www.periodicos.rc.biblioteca.unesp.br/index.php/educacao/article/view/443-
dc.identifier.citationEducação: Teoria e Prática, v. 14, n. 26, 2006, p. 203.-
dc.identifier.issn1981-8106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/107812-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/107812-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceEducação: Teoria e Prática-
dc.titleLeitura de Imagens: as Concepções dos Professores de Educação Infantilpt
dc.title.alternativeImages Reading: the Conception of Infantile Education Teachersen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.description.affiliationUnespInstituto de Biociências do Campus de Rio Claro, Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileISSN1981-8106-2006-14-26-203-206.pdf-
dc.relation.ispartofEducação: Teoria e Prática-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.