You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/125138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMiranda, Kátia Rodrigues Mello-
dc.contributor.authorCarvalho, Kelly Cristiane Henschel Pobbe de-
dc.contributor.authorMessias, Rozana Aparecida Lopes-
dc.date.accessioned2015-07-15T18:28:30Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T20:52:15Z-
dc.date.available2015-07-15T18:28:30Z-
dc.date.available2016-10-25T20:52:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifierhttp://www.mecd.gob.es/brasil/dms/consejerias-exteriores/brasil/2014/publicaciones/abehxxiv.pdf-
dc.identifier.citationAnuário Brasileño de Estudios Hispânicos, v. 1, n. 24, p. 69-80, 2014.-
dc.identifier.issn2318-163X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/125138-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/125138-
dc.description.abstractThis paper presents some reflections regarding Spanish/FL teachers professional development process, considering their experiences in the context of the project “Center for Languages and Teachers Development”, UNESP – Assis. The study aimed to develop a space for reflection and to identify the main concerns that the teachers-students have in their initial education trajectory. To do so, we use the qualitative approach principles and the narrative research method.en
dc.description.abstractEste artigo traz reflexões acerca do processo de desenvolvimento profissional de professores de espanhol/LE, a partir das experiências do projeto “Centro de Línguas e Desenvolvimento de Professores”, UNESP – Assis. O estudo objetivou articular um espaço de reflexão e identificar as principais inquietações que os alunos-professores apresentam em sua trajetória na formação inicial. Para tanto, utilizamos os pressupostos da pesquisa qualitativa, em sua modalidade de pesquisa narrativa.pt
dc.format.extent69-80-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.subjectSpanish teachingen
dc.subjectSpanish/FL teachers educationen
dc.subjectQualitative researchen
dc.subjectProjectsen
dc.subjectPartnershipsen
dc.subjectEnsino do espanholpt
dc.subjectFormação de professores de espanhol/LEpt
dc.subjectPesquisa qualitativapt
dc.subjectProjetospt
dc.subjectParceriaspt
dc.titleA formação do professor de espanhol no Centro de Línguas da FCL UNESP/Assis: histórias compartilhadaspt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Faculdade de Ciências e Letras de Assis, Assis, Av. Dom Antonio, 2100, Parque Universitário, CEP 19806900, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.relation.ispartofAnuário Brasileño de Estudios Hispânicos-
dc.identifier.lattes74027009123924-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.