You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFinato, Juliana Aparecida Rissardi-
dc.contributor.authorMorais, Marcelo Bezerra de-
dc.contributor.authorBaraldi, Ivete Maria-
dc.date.accessioned2016-03-02T12:59:29Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T21:31:45Z-
dc.date.available2016-03-02T12:59:29Z-
dc.date.available2016-10-25T21:31:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationPerspectivas da Educação Matemática, v. 5, n. 10, p. 88-100, 2012.-
dc.identifier.issn1982-7652-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/135039-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/135039-
dc.format.extent88-100-
dc.language.isopor-
dc.sourceCurrículo Lattes-
dc.titleCADES: um ensaio sobre uma formação de professores de matemáticapt
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP), Faculdade de Ciências (FC), Departamento de Matemática, Bauru, SP, Brasil-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP), Faculdade de Ciências (FC), Departamento de Matemática, Bauru, SP, Brasil-
dc.rights.accessRightsAcesso restrito-
dc.relation.ispartofPerspectivas da Educação Matemática-
dc.identifier.lattes3027872229638511-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.