You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/26498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCunha, Vera Lúcia Orlandi-
dc.date.accessioned2014-05-20T15:07:24Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T17:42:12Z-
dc.date.available2014-05-20T15:07:24Z-
dc.date.available2016-10-25T17:42:12Z-
dc.date.issued2012-12-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1516-80342012000400028-
dc.identifier.citationRevista da Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia. Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia, v. 17, n. 4, p. 508-508, 2012.-
dc.identifier.issn1516-8034-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/26498-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/26498-
dc.format.extent508-508-
dc.language.isopor-
dc.publisherSociedade Brasileira de Fonoaudiologia-
dc.sourceSciELO-
dc.titlePerfil de escolares do 3º ao 5º ano do ensino fundamental I em compreensão de leitura: elaboração de um instrumento avaliativopt
dc.title.alternativeStudents' profile of 3rd to 5th grade of elementary school in reading comprehension: elaboration of an assessment instrumenten
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho Faculdade de Filosofia e Ciências Programa de Pós-Graduação (Doutorado) em Educação-
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho Faculdade de Filosofia e Ciências Programa de Pós-Graduação (Doutorado) em Educação-
dc.identifier.doi10.1590/S1516-80342012000400028-
dc.identifier.scieloS1516-80342012000400028-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1516-80342012000400028.pdf-
dc.relation.ispartofRevista da Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.