You are in the accessibility menu

Please use this identifier to cite or link to this item: http://acervodigital.unesp.br/handle/11449/30414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMartins, Lígia Márcia-
dc.date.accessioned2014-05-20T15:17:19Z-
dc.date.accessioned2016-10-25T17:51:12Z-
dc.date.available2014-05-20T15:17:19Z-
dc.date.available2016-10-25T17:51:12Z-
dc.date.issued2012-03-01-
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/S1414-32832012000100025-
dc.identifier.citationInterface - Comunicação, Saúde, Educação. UNESP, v. 16, n. 40, p. 283-283, 2012.-
dc.identifier.issn1414-3283-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/30414-
dc.identifier.urihttp://acervodigital.unesp.br/handle/11449/30414-
dc.format.extent283-283-
dc.language.isopor-
dc.publisherUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.sourceSciELO-
dc.titleO desenvolvimento do psiquismo e a educação escolar: contribuições à luz da Psicologia Histórico-cultural e da Pedagogia Histórico-críticapt
dc.title.alternativeEl desarrollo del psiquismo y la educación escolar: aportaciones de la Psicología Histórico-Cultural y de la Pedagogia Histórico-Criticaes
dc.title.alternativeThe development of psiquism and the school education: contributions of the Historical-Cultural Psychology and the Historical-Critical Pedagogyen
dc.typeoutro-
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
dc.description.affiliationUnesp Faculdade de Ciências Departamento de Psicologia-
dc.description.affiliationUnespUnesp Faculdade de Ciências Departamento de Psicologia-
dc.identifier.doi10.1590/S1414-32832012000100025-
dc.identifier.scieloS1414-32832012000100025-
dc.rights.accessRightsAcesso aberto-
dc.identifier.fileS1414-32832012000100025.pdf-
dc.relation.ispartofInterface - Comunicação, Saúde, Educação-
Appears in Collections:Artigos, TCCs, Teses e Dissertações da Unesp

There are no files associated with this item.
 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.